vrijdag 19 augustus 2011

uitzien naar testrit met waw

Ik zie al uit naar morgen dan ga ik voor het eerst met een velomobiel rijden. Een tijd geleden zag ik een 2e hands velomobiel te koop staan en kwa prijs voor wat ik kreeg vond ik het wel geen slecht idee om eens uit te zien of deze velomobiel niets voor mij was.

Na zo'n slechte zomer en de winter stilaan voor de deur leek mij dit wel de beste oplossing. Plus het feit dat ik met de tijd een van onze 2 auto weg wil doen moet ik er zeker voor zorgen dat het transport van ons verzekerd is. En een 2e hands waw leek mij daar een perfecte oplossing voor. Nog even wachten tot morgen tijdens een van de ritten van de gentseliggers meer bepaald de verkorte bierroute ga ik eens de tijd nemen om de velomobiel te keuren en er zeker ook een testrit mee te maken. meer info over over hoe de test rit was volgt later hier zijn alvast een aantal foto's van de eigenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten