vrijdag 6 januari 2012

afrekening van km in 2011

Vandaag eens een evaluatie gemaakt van de km die ik in 2011 heb gereden.

Het doel was om er in te slagen minstens 100km per week te rijden of  zo'n 5200km te rijden in 1 jaar. we zijn nu 9 maanden verder en 7262km verder dus opdracht is zeker geslaagd uit wat rekenwerk bleek dat ik zo'n 168km per week heb gereden.

Voor dit jaar heb ik dan ook mijn doel een beetje bijgesteld en zal ik dit jaar proberen om min 10 000km te rijden. Ik ben gisteren in de storm alvast maar begonnen met de kindjes te gaan afhalen met de trike met fietskar het doorgaan naar de dagmoeder ging goed maar het terugkeren bleek alles behalve vlot te verlopen heb alle moeite moeten doen om terug thuis te geraken. In ieder geval ben ik nu overtuigd dat als het stormt je toch er op uit kan trekken met de trike zonder weg geblazen te worden dat is wel iets anders met de waw. maar voor langere tochten prefereer ik toch nog de waw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten