vrijdag 16 maart 2012

artikel in het weekelijks nieuws

Op vrijdag 2/3 kreeg ik een telefoon van het weekelijks nieuws met de vraag of ze mochten langs komen voor een interview. Ik moest daar niet over nadenken heb meteen toegezegd. We hebben dan onmiddelijk een afspraak gemaakt voor de maandag daarop want ik was toch thuis (wegens revalidatie).

De maandag legde de reporter uit dat hij vorige week naar iemand uit De Panne had geweest die al zijn verplaatsingen voor zijn bedrijf wilde doen met een velomobiel ipv de auto mits dit aansluit bij zijn bedrijfsfilosofie. Maar om het artikel niet volledig te laten afgelijden in reclame voor zijn bedrijf wilden ze nog een gebruiker interviewen. Mits ik vorig jaar nog contact heb gehad met hen kwamen ze zo terug bij mij terecht.

Daarna is hij begonnen met het interview van mij af te nemen zodat hij verder kon nog wat foto's genomen en dan maar wachten tot vrijdag om het artikel te kunnen lezen.


zoals je zie is het ondertussen al verschenen.

3 opmerkingen:

  1. Heehoi,

    heb je het artikel misschien ook in een iets grotere resolutie? Ik kan het zo net niet lezen.

    Dank,

    walter - WAW 123

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zal zien wat ik kan doen; Want dit past niet op een gewone scanner.

      Verwijderen
  2. heb ondertussen iemand gevonden die het artikel wel kon inscanne maar doordat deze in pdf staan krijg ik ze niet in de blog ingevoegd maar heb ze dan ook maar op de site van de gentse liggers geplaatst zie link: http://gentseliggers.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=7517&p=107261#p107261

    BeantwoordenVerwijderen