vrijdag 10 juni 2016

fietsongeval en revaliditatie

op dinsdag 24/5  is mijn vrouw onderweg naar huis gevallen met de fiets. Daar werd onmiddelijk duidelijk dat er toch iets verkeerd was met haar knie.

Na controle van de dokter bleek dat ze zowel de miniscus als 1 van haar kruisbanden geraakt. Het gevolg 1 kijk operatie voor de meniscus op te kuisen. en dan minstens tot de kruisbanden voldoende hersteld zijn zal ze ook genoodzaakt zijn om een brace te dragen. Voor mij betekend dit dan ook dat ik nu een hoop extra werk bijkomt hier thuis to zij terug up en running is.

De gevolgen worden ondertussen zeer merkbaar ik heb hopen minder tijd om nog eens gewoon een fietstocht te gaan maken of te trainen voor het WK. Daarom heb ik maar beslist om het plan om deel te nemen aan het WK dan maar op te bergen.

2 opmerkingen: