dinsdag 18 oktober 2016

Nieuw persoonlijk record

Vandaag zat alles mee en bij het begin van de rit naar huis vond ik dat de Milan super vorderde tegen dat ik een aantal km'er verder was bleek het gemiddeld al gestegen boven de 42km/h. Daarop heb ik dan maar beslist van nog eens goed door te rijden in de hoop ergens te eindigen rond mijn vorig persoonlijk record (44,5km/h). Uiteindelijk thuis aangekomen bleek het zelfs niet eens in de buur te zijn maar er ver boven ik ben geƫindigd op een 47,6km/h. Ik stond versteld dat ik mijn vorig record zoveel had verbeterd en dan nog niet eens als een zot gereden en want her en der vertraagd om zeker er van te zijn dat er geen andere verkeersdeelnemers waren.


Dit geeft aan dat ik ondertussen door de afstelling van de Milan een stuk harder ben gaan rijden. Nu verder oefenen en dan volgend jaar nog eens een wedstrijd meepikken om te zien of ik mijn gemiddelde snelheid van de wedstrijd in Brugge kan verbeteren die staat op 49,4km/h. Maar deze snelheid had nog een stuk hoger kunnen zijn als ik meer rechtstreekse concurrenten had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten