maandag 31 oktober 2011

Eerste maal pech

Het was maandag morgen van de derde week dat ik mijn velomobiel had. toen ik 's morgens na zo'n 17km merkte dat ik platte band had. Ik dacht allemaal geen probleem gewoon eenander binnenband in en hup we zijn weer weg. De kappotte binnenband was er al snel uit nu nog een van de 2 binnenbanden die ik bij ankoop van de waw had bijgekregen erin en we zijn weer weg.
Jammer maar hellaas bleek de ene ook kapot te zijn en de andere kon ik niet gebrijken omdat ik niet de juiste pomp bijhad. Dan maar mijn vrouw uit haar bed gebeld en gevraagd of ze niet even kon komen met een andere popm en een beetje herstelmatriaal zodat ik verder kan. Na een poos wacht uiteindelijk was mijn vrouw daar en kon ik de kappotte band oplappen. Daarna verder naar het werke gereden en uiteindelijk daar een 30tal min te laat aangekomen.
toen ik die avond terug naar huis wilde bleek dat die zelfde band terug plat was nu bleek er op een andere plaat nog een gat in te zitten. Ik deze dan nog maar hetsteld ne vertrokken naar huis en onderweg bij de Decatlon gestopt en 2 nieuwe binnenbanden gaan halen. zodat ik  reseve had en 1 om de nu al zwakkeband te vervangen. Eenmaal thuis zowel de binnen als de buitenband vervangen zodat it niet meer zou gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten