woensdag 1 januari 2014

2013: Eindafrekening

Het doel van 2013 was een gemiddelde van minstens 500km per maand te rijden dus minstens 6000km tegen 31 december 2013.

In het begin van het jaar leek het er op dat dit niet gehaald ging worden. Door de vele sneeuw dagen en het feit dat de WaW te koop stond en ik dusdanig enkel met de trike en de Nasca kon rijden. Het gevolg wos dat ik na 3 maand al heel wat km achter kwam op mijn schema. Eenmaal de sneeuw wat weg was bleek het nog lang koud te zijn en het alsolut niet echt aangenaam om vele extra km te doen. Maar met het vooruitzicht van het treffen en nog een aantal routes die ik moet voorbereiden en dan het treffen zelf zou ik mijn schade wel inhalen. En zo gezegd zo gedaan tegen eind mei was alles terug op de sporen. De rest van de Km gingen redelijk snel want tegen begin november was ik plots aan de 6000km. Dan nog maar geprobeerd mijn doel bij te stellen naar 7231km dit was het beste jaar ooit.

Dit heb ik uiteindelijk niet gehaald want de laatste dagen van het jaar waren er nog een aantal km gepland maar door een griepje heb ik de laatste dagen van het jaar ik bed doorgebracht ipv op de fiets.

Verder is het fietsenpark een beetje aangepast in 2013 de WaW is gegaan er is wel een Challenge Chamsin, Flevobike Versatile en een flevobike bij gekomen. Ook ben ik in september begonnen aan een fietsherstel cursus en dat was ook de reden van de aankoop van de Flevo hij had redelijk veel werk nodig en ik kon de kans niet nalaten om deze terug in ere te herstellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten