dinsdag 5 augustus 2014

Bremmaaiers

Toen ik deze morgen naar het werk reed stond ik plots voor een uitzichtloze situatie. Er was voor mijn een tractor bezig met de Bermen aan het afdoen en blijkbaar rij je dan volledig links om rechts de berm te maaien.
Zoals te zien op foto was er geen plaats om deze ook maar reglementair in te halen. Dus begon ik maar te clasoneren en met mijn lichten te flitsen zodat ik de aandacht van de chaufeur zou krijgen. Na een tijdje had de chauffeur dit blijkbaar toch gezien en v effen rechts aan de kant te gaan is hij tot stilstand gekomen en zijn maaier stilgezet om mij zo door te laten maar dan moest ik wel onder de maaiarm doorrijden. 

Dit dan toch maar gedaan zodat ik nog op tijd op mijn werk zou geraken. Iets verder bleek er nog zo'n machine te rijden alleen deze reed wel uiterst rechts en was de strook net naast de we aan het maaien.   Deze heb ik wel op een correcte mannier kunnen passeren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten