donderdag 4 augustus 2016

Levering van Milan

Een van de laatste keren dat ik gehoord had wanneer mijn Milan klaar zou zijn hadden ze mij gezegd dat de levering gepland was voor midden september. Ik trok daarom begin deze maand mijn stoute schoenen aan en vroeg hen of er ondertussen al meer geweten was over de levering. en de dag erop kreeg ik al een antwoord de afwerking staat gepland tussen 18/8 en 22/8.

Dat is dus iets vroeger dan laatste gezegd en plots nog maar 2 weken vanaf nu. Het enige wat ik nog moet doen is met Brecht afspreken wanneer ik deze kan komen ophalen. Momenteel heb ik 3 september vrij gehouden in mijn agenda om de Milan naar huis te brengen.

Verder zoek ik nu nog uit hoe ik best van Gent naar huis kan rijden. Maar horend op het forum zijn er al wel een aantal mensen die bereid zijn om mij het eerste stuk te begeleiden richting huis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten