woensdag 4 juli 2012

Nieuwe banden

Sinds gisteren heb ik eindelijk mijn nieuwe voorbandjes voor de WaW het zijn zoals al gemeld Durano's geworden. Gisteravond nog snel de marathon + banden er af gehaald en de durano's opgelegd. nu moet ik enkel nog wachten tot mijn vrouw thuis is om deze al te gaan testen.

En ondertussen heb ik aan de fietsenboer gevraagd of hij eens kon kijken hoeveel het mij zou kosten om een supermoto van Schwalbe aan te kopen. Als dit te veel zou zijn heb ik wel al een alternatief de fietsen boer heeft toevallig nog 2 Big Apple banden 26x 2.35 liggen die zijn net even groot van band maar deze band heeft wel lek bescherming en de supermoto niet.

Nu denk ik eraan om voor ik de supermoto band  bestel ik vrijdag eens met de WaW naar de fietsenboer zal rijden en vragen of ik de big apple mag proberen op te leggen en zien of deze passen. Want de maat van deze banden zijn normaal net gelijk aan elkaar.

Binnen een aantal dagen zal ik nog wel eens laten weten wat mijn ondervindingen zijn over de banden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten